שינויים

קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
נוספו 237 בתים ,  18:08, 6 באפריל 2008
שורה 11: שורה 11:     
==זיהום אוויר==
 
==זיהום אוויר==
חברות רבות בבעלות החברה קשורות לפעילות המייצרת כמות גדולה של זיהום אוויר. בינן חברות המחזיקות מפעלים לייצור חומרי גלם אנ-אורגניים[[מפעלי ים המלח]], [[רותם אמפרט]], [[פריקלאס]] (המסווגים כמפעלים בעלי פוטנציאל זיהום מסוג א' על ידי המשרד לאיכות הסביבה). וכן [[תרכובות ברום]]. לחברות אלה קיימת היסטוריה מתמשכת של זיהום אוויר ושל אי עמידה בתקנים בתחום. בשנים האחרונות נעשות פעולות על ידי החברות להקטין את כמות הפליטות. עם זאת כמות הזיהום שהן אחראיות לו הינו גדול. נכון לשנת 2006, 3 מפעלים של רותם אמפרט לבדה, לדוגמה, היו אחראים לכ-44% מהפליטות של זיהום אוויר חלקיקי תעשייתי בישראל.
+
חברות רבות בבעלות החברה קשורות לפעילות המייצרת כמות גדולה של [[זיהום אוויר]] תעשייתי. בינן חברות המחזיקות מפעלים לייצור חומרי גלם אנ-אורגניים: [[מפעלי ים המלח]], [[רותם אמפרט]], [[פריקלאס]] (המסווגים כמפעלים בעלי פוטנציאל זיהום מסוג א' על ידי המשרד להגנת הסביבה). וכן הפירמה [[תרכובות ברום]]. לחברות אלה קיימת היסטוריה מתמשכת של זיהום אוויר ושל אי עמידה בתקנים בתחום.  
 +
 
 +
בשנים האחרונות נעשות פעולות על ידי החברות להקטין את כמות הפליטות. עם זאת כמות הזיהום שהן אחראיות לו הינו גדול. נכון לשנת 2006, 3 מפעלים של רותם אמפרט לבדה, לדוגמה, היו אחראים לכ-44% מהפליטות של זיהום אוויר חלקיקי תעשייתי בישראל. "תרכובות ברום" ברמת חובב מפיקה כשליש מכלל הייצור העולמי של [[מתיל ברומיד]] ופלטה גם כמוית חריגות של חומרים מסרטנים.
    
==קישורים חיצוניים==
 
==קישורים חיצוניים==

תפריט ניווט