שיחת אקו-ויקי:תרומה לאקו-ויקי

מתוך אקו-ויקי, מקום מפגש בנושאי אקולוגיה, חברה וכלכלה.
קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש

בשלב זה לא ניתן לתרום (למה?) "עמותה זאת אינה יכולה לקבל תרומות בשלב זה. אנא פנו לתמיכה הטכנית." (נכתב על ידי אספוס ב-13 באוקטובר 2016)

הדף של ישראל תורמת שבור, כפי שהזכיר אספוס... אנסה לשפר קצת את הדף הזה... --איתן בורקט (שיחה) 22:43, 28 באוקטובר 2016 (IDT)

נראה לי שכדאי להזכיר פה גם תועלות נוספות אפשריות של התרומה, אבל אני לא מכיר מספיק חשיבה שכבר נעשתה בנושא - אז בינתיים אציין זאת רק כאן בדף השיחה:

  • תורמים פרטיים, בסכום של עד X שקלים - אם יחפצו בכך - יוכרו בדף התומכים שלנו, עם אפשרות לכלול קישור, ולהוסיף איזכור או משפט.
  • תומכים בסכום של Y שקלים ומעלה - יוכלו לכלול בכל דף של אקו-ויקי לוגו וקישור (בדומה ל MediaWiki ו CreativeCommons שמופיעים כיום) למשך שנה - ויזכו לחשיפה בפני קרוב למיליון מבקרים בשנה(!).
  • תומכים בסכום של Z שקלים ומעלה - יוכלו לכלול בכל דף של אקו-ויקי תמונה משמעותית וקישור בתחתית כל הדפים באתר, למשך שנה - ויזכו לחשיפה משמעותית בפני קרוב למיליון מבקרים בשנה, ולזיהוי המותג שלהם עם ערכים משמעותיים של קידום קיימות, החברה והכלכלה בישראל.

--איתן בורקט (שיחה) 23:50, 28 באוקטובר 2016 (IDT)

נראה לי גם כדאי לציין פה כבר את חשבון הבנק של העמותה כדי להקל על תורמים שמבצעים העברה בנקאית (לבקש שישלחו במייל שם מלא וכתובת - כדי שנוכל להחזיר לכתובת זו קבלה). וכמובן כל אמצעי התקשרות שיקל על ביצוע תרומה - כמובן טלפון, וגם כתובת חילזון לתורמים שעובדים עם צ׳קים.--איתן בורקט (שיחה) 00:26, 29 באוקטובר 2016 (IDT)

תודה איתן על השיפור - יפה מאוד. יש גם את פרטי ההתקשרות בדף צור קשר ובהחלט יש עוד מה להתקדם בהמשך. כרגע מסיבות פרקטיות הכי נוח לנו בתרומות באשראי. אם למישהו יהיה בעיה עם זה - כמובן שנלך לקראתו. ולשאלה - לא ניתן היה לתרום כי אנחנו עובדים היום עם חברת סליקת אשראי אחרת והדף פה לא עודכן. עידן ד (שיחה) 14:05, 3 בנובמבר 2016 (IST)