שינויים

קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
אין שינוי בגודל ,  00:08, 25 בינואר 2019
מ
שורה 81: שורה 81:  
ד"ר גושן טוען כי את כל המחלות שאובחנו ניתן לשייך ישירות לחומרים הרעילים שאיתם באו העובדים במגע - בעיקר כספית, VCM ,EDC, כלור ואחרים.  
 
ד"ר גושן טוען כי את כל המחלות שאובחנו ניתן לשייך ישירות לחומרים הרעילים שאיתם באו העובדים במגע - בעיקר כספית, VCM ,EDC, כלור ואחרים.  
   −
{{ציטוט |תוכן=זה המקרה החמור ביותר שנתקלתי בו. בסיכום המידע מהעובדים ומהתיקים הרפואיים שלהם, לא מצאתי ולו עובד בריא אחד מתוך אותם מאה שנבדקו. ומדובר רק באלו שבדקנו. מאות נוספים עדיין יושבים בבית ואני משוכנע שגם ביניהם יש כמות אדירה של חולים. תופעה חמורה כל כך, של הרעלה בכזה היקף, לא מצאתי בספרות המקצועית העולמית. רק במדינות העולם השלישי תמצא היום את הקומבינציה של מפעל אחד שמשלב בתהליך הייצור שלו כל כך הרבה חומרים רעילים ומספר כה גבוה של עובדים חולים, במגוון כה רחב של מחלות. בארצות הברית ובאירופה זה לא קיים כבר שנים}}.
+
{{ציטוט |תוכן=זה המקרה החמור ביותר שנתקלתי בו. בסיכום המידע מהעובדים ומהתיקים הרפואיים שלהם, לא מצאתי ולו עובד בריא אחד מתוך אותם מאה שנבדקו. ומדובר רק באלו שבדקנו. מאות נוספים עדיין יושבים בבית ואני משוכנע שגם ביניהם יש כמות אדירה של חולים. תופעה חמורה כל כך, של הרעלה בכזה היקף, לא מצאתי בספרות המקצועית העולמית. רק במדינות העולם השלישי תמצא היום את הקומבינציה של מפעל אחד שמשלב בתהליך הייצור שלו כל כך הרבה חומרים רעילים ומספר כה גבוה של עובדים חולים, במגוון כה רחב של מחלות. בארצות הברית ובאירופה זה לא קיים כבר שנים.}}
    
בנוגע לעובדים שעברו הרעלות כספית חוזרות ונשנות:  
 
בנוגע לעובדים שעברו הרעלות כספית חוזרות ונשנות:  
{{ציטוט|תוכן=שמעתי מהם שבמקום להרחיק אותם ממקור הסכנה, מהכספית, הם הועברו לתקופת אוורור, לא פחות ולא יותר, במתקן עם ה-VCM, שהוא גז מסרטן, ולאחר מכן הוחזרו שוב ושוב לעבוד עם הכספית, כאילו העובד כבר נקי. זה מנוגד לחוק. מי שעבר הרעלת כספית אסור לו לחזור לעבוד שוב עם כספית, אבל בפועל וכפי שלמדתי מהעובדים, במפעל הזה לא היה דין ולא דיין. זה מה שגרם להם להרעלות כספית חוזרות ונשנות. זה נזק מצטבר בלתי הפיך. איפה היו רופאי התעסוקה של המפעל? מה קרה למעקב שעשו אחרי העובדים? לפי התיקים הרפואיים, כל המעקב הרפואי וההיגייני של המפעל לא היה תקף}}.
+
{{ציטוט|תוכן=שמעתי מהם שבמקום להרחיק אותם ממקור הסכנה, מהכספית, הם הועברו לתקופת אוורור, לא פחות ולא יותר, במתקן עם ה-VCM, שהוא גז מסרטן, ולאחר מכן הוחזרו שוב ושוב לעבוד עם הכספית, כאילו העובד כבר נקי. זה מנוגד לחוק. מי שעבר הרעלת כספית אסור לו לחזור לעבוד שוב עם כספית, אבל בפועל וכפי שלמדתי מהעובדים, במפעל הזה לא היה דין ולא דיין. זה מה שגרם להם להרעלות כספית חוזרות ונשנות. זה נזק מצטבר בלתי הפיך. איפה היו רופאי התעסוקה של המפעל? מה קרה למעקב שעשו אחרי העובדים? לפי התיקים הרפואיים, כל המעקב הרפואי וההיגייני של המפעל לא היה תקף.}}
    
===פיצוי העובדים===
 
===פיצוי העובדים===

תפריט ניווט